piątek, 8 lutego 2013

Nowa pielęgnacja w szczegółach


Witajcie! Dziś postanowiłam napisać, co dokładnie wprowadzam do mojej pielęgnacji, gdyż tak naprawdę jest to wiele nowości. Z racji tego, że zauważyłam siateczkę zmarszczek pod oczami (zapewne z przesuszenia), zmieniłam pielęgnację na przeciwstarzeniową. Po kolei.

Pielęgnacja włosów:


Wybrałam maskę drożdżową maskę na porost włosów z Receptur Babuszki Agafii. Zamierzam stosować ją przynajmniej dwa razy w tygodniu. Niestety jej zapach jest dla mnie ciężki do zniesienia (słodki aż do przesady), więc mam nadzieję, że chociaż jej działanie będzie tak dobre, jak oczekuję po przeczytaniu wielu recenzji. Zainwestowałam też w tonik przeciw wypadaniu z Receptur Babuszki Agafii. Muszę jeszcze poszukać informacji co do częstotliwości stosowania tego specyfiku – jeśli znacie się na rzeczy, proszę o radę! Postanowiłam też olejować włosy. Na początek spróbuję oleju arganowego i oliwy z oliwek, ponieważ mam je już w domu i może akurat mi przypasują!


Pielęgnacja ciała:


Niedawno kupiłam Gęsty Syberyjski Olej Anty – Cellulit firmy Natura Siberica. Bardzo mi się spodobał, więc już zaopatrzyłam się w drugie opakowanie. Jest to specyfik ujędrniający, dotychczas używałam go tylko na uda i brzuch, ale myślę, że w pielęgnacji całego ciała też dobrze się sprawdzi. Od niedawna używam też peelingu do ciała Organiczny Bambus firmy Organic Shop. Myślę, że wyznaczenie konkretnego dnia tygodnia na peeling ułatwi mi bycie systematyczną. Ten zabieg mam zamiar robić regularnie co sobotę.


Pielęgnacja twarzy:


Na początek demakijaż. Do tego celu stosuję pomarańczowy olejek myjący z Biochemii Urody. Jest naprawdę świetny! Dawno nie miałam tak dobrze zmytego tuszu do rzęs, a przy tym nie straciłam żadnej rzęsy. Potem oczyszczanie delikatną pianką do mycia twarzy Baikal Herbals. Skutecznie radzi sobie z ewentualnymi pozostałościami makijażu czy zanieczyszczeniami. Wieczorem nakładam na twarz, szyję i dekolt serum antyoksydacyjne Flavo –C15EF z Biochemii Urody. Pod oczy wybrałam Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy Organic Therapy. Rano na twarz nakładam Lekki krem przeciw pierwszym zmarszczkom Organic Therapy. Te dwa produkty wydały mi się odpowiednie, gdyż zapobiegają starzeniu, nie wydaje mi się, żeby miały być dla mnie za mocne. Kiedy skończę swój obecny krem (Lekki miodowy krem do twarzy Sanoflore), wieczorem po serum będę nakładać krem na noc do 35 lat Zatrzymanie Młodości z Receptur Babuszki Agafii.


Za jakiś czas możecie spodziewać się recenzji wszystkich wymienionych produktów. Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w postanowieniach.


Czy znacie któryś z wybranych przeze mnie specyfików? Jacy są Wasi ulubieńcy w tych kategoriach? Chętnie poznam Wasze zdanie.

12 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o suchą skórę powiek to bardzo polecam kosmetyki AA. Nie raz uratowały mi życie ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. receptury Babuszki Agafii... już kilka osób o tym pisało, a to niebezpieczne, bo zaczynam się interesować ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ciekawią te produkty, mam nadzieję, że się sprawdzą :)

      Usuń
    2. uważam, że jest to bardzo udana seria - zwłaszcza szampony i maski :)

      Usuń
    3. Na pewno w przyszłości spróbuję też szamponów :)

      Usuń
  3. pielęgnacja zapowiada się rewelacyjnie, będę czekała na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jej efekty spełnią moje oczekiwania :)

      Usuń
  4. Ja z Receptur Babuszki Agafii planuję zaopatrzyć się w serum do 35 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam na nie ochotę, ale akurat było wykupione :(

      Usuń
  5. powodzenia w realizacji planów pielęgnacyjnych :) Oby się sprawdziły!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, mam nadzieję, że ta pielęgnacja wyjdzie mi na dobre :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Miło jest poznać Waszą opinię. Odpowiem na każde Wasze pytanie! Jednocześnie proszę o nieumieszczanie w komentarzach reklam. :)