środa, 9 stycznia 2013

Organix Cosmetix Moisturizing Day Cream



Od tego kremu rozpoczęłam moją przygodę z naturalnymi kosmetykami. Moja skóra, wymęczona preparatami do skóry tłustej potrzebowała nawilżenia. Kiedy wybierałam ten krem, miał ocenę 5 gwiazdek na wizażu przy około dziesięciu opiniach, co jest bardzo dobrym wynikiem. W ogóle mnie ta ocena nie dziwi!



Według producenta:


Aktywny krem na dzień pielęgnuje i nawilża skórę twarzy. Krem dostarcza skórze odmładzające właściwości szwajcarskiej rośliny Edelweiss, Artemisia i Szanta. Te rośliny lecznicze zwalniają proces starzenia się skóry, zapobiegają powstawaniu zmarszczek głębokich oraz poprawiają elastyczność i witalność skóry. Chronią przed procesem stresu oksydacyjnego i reakcjami wywołanymi przez promieniowanie UV.  Rośliny działają  kojąco na podrażnioną skórę.


Skład: Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Squalane, Glyceryl Stearate SE, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Oleate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Simmondsia Chinesis (Jojoba) Seed Oil*, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Olea Europea (Olive) Oil*, Buddleja Davidii Extract*, Thymus Vulgaris (Thyne) Flower Leaf Extract*, Marrubium Vulgare*, Saccaride Isomerate, Artemisia Umbelliformis Extract*, Beeswax, Tocopheryl Acetate, Glycerin, Aqua, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Gluconolactone, Parfum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid

*z upraw ekologicznych


Posiada certyfikat ECOCERT i Vegan.


Moim zdaniem:


Krem ma maślaną konsystencję, a jego zapach jest specyficzny, choć mało intensywny. Po nałożeniu na moją mieszaną skórę wchłania się pozostawiając film. Bardzo dobrze nawilża, skóra jest po nim miękka, jednak był dla mnie zbyt bogaty, aby używać go w letnie dni, myślę, że dla suchej i normalnej skóry sprawdziłby się w tych warunkach. Jednak na jesień i zimę bardzo mi pasuje. Film pozostawiony na skórze stanowi ochronę przed zimnem i wiatrem. Makijaż mineralny dobrze się na nim trzyma. Stosowany na skórę pod oczami nie uczulił mnie, ale mam wrażenie, że to trochę zbyt ciężki krem na te okolice.


Podsumowując, ten krem spełnił dla mnie dwie funkcje – jako krem na noc w lecie i krem na dzień w inne pory roku. :) Jeśli potrzebujecie nawilżenia, polecam!

Używałyście produktów Organix Cosmetix? Jakie są Wasze ulubione kremy nawilżające?


11 komentarzy:

  1. Jaki ładny skład ! Gdzie można dostać ten krem ? Ostatnio wszystkie, na które trafiam mają parafinę i mnie zapychają ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim w sklepach internetowych (ja kupiłam w www.sklep.zdrowe-kosmetyki.pl), jednak ja widziałam go też w aptece stacjonarnej "Arnika", ale ta sieć nie jest chyba ogólnopolska. Parafiny już od dawna nie nakładam na twarz, bo kończy się to tragicznie:)

      Usuń
    2. Nigdy nie słyszałam o tej aptece, ale chyba kupię go w sklepie internetowym bo mam już dość szukania kremu o dobrym składzie :)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że Ci przypasuje:)

      Usuń
  2. marcepanka - zrób sobie sama krem

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nic nie miałam ich firmy, ja bym się bała masła shea, ale z drugiej strony nie jest tak całkiem na początku składu... sama szukam dobrego natłuszczacza na zimę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to indywidualna sprawa :(

      Usuń
    2. no niestety- można przeczytać wszystkie recenzje na temat jakieś produktu, przestudiować skład na wylot, a i tak nigdy do końca nie wiadomo jak nasza skóra zareaguje :/

      Usuń
    3. Dokładnie... Ja często ryzykuję:)

      Usuń
  4. Tu jest najtaniej a krem rzeczywiście godny polecenia: http://iwos.pl/twarz-szyja/165-organix-cosmetics-organiczny-nawilzajacy-krem-na-dzie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że widziałam taniej, to jest standardowa cena.

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Miło jest poznać Waszą opinię. Odpowiem na każde Wasze pytanie! Jednocześnie proszę o nieumieszczanie w komentarzach reklam. :)