niedziela, 13 stycznia 2013

Cytrynowy peeling cukrowy do ciała


Dziś chcę Wam przedstawić chyba najprostszy przepis na scrub. Często robię go, gdy kończy się mój „sklepowy” peeling. Lubię go za cytrynowy zapach, dość dobre złuszczanie i to, że nie muszę potem używać balsamu.


Do wykonania peelingu potrzebujecie:
- 200g cukru
- sok z połówki cytryny
- 2-3 łyżki oliwy z oliwek


 




















Wszystkie składniki mieszamy i przekładamy do pojemnika. Scrub wykonany w takich proporcjach starcza mi na 4-5 zabiegów, ale nie oszczędzam go :). Myślę, że nie należy tego kosmetyku trzymać dłużej niż 2 tygodnie. 


Często zostawiam sobie opakowania po kosmetykach, które można wykorzystać ponownie – butelki, słoiki. Przydają się, gdy chcemy zrobić sobie jakiś kosmetyk.

Czy Wy robicie samodzielnie peelingi? Jakie są Wasze ulubione skruby? Czy też zostawiacie sobie opakowania po zużytych kosmetykach?

14 komentarzy:

  1. ja to rzadko przyrządzam jakieś kosmetyki sama w domu..chyba muszę zacząć :) Obserwuje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niewiele, zazwyczaj biorę się za to, gdy kończą mi się kosmetyki, a do sklepu daleko :)

      Usuń
  2. Ja na razie tylko kawowy peeling robiłam sama, ale ten przepis chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawowy też bardzo lubię, skóra jest po nim taka miękka! Tylko dużo sprzątania:D

      Usuń
    2. Wlaśnie czytając notkę od razu pomyslałam o kawowym, jest świetny. Później wklepać oliwkę i skóra jak pupcia niemowlęcia :)

      Usuń
    3. Zgadzam się:D To niesamowite, co on robi ze skórą!

      Usuń
  3. bardzo lubię peeling cukrowy i ostatnio zrezygnowałam już z tych sklepowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze sklepowych próbuję tylko peelingi solne lub z mielonymi łupinami orzechów, tak dla odmiany:)

      Usuń
  4. ciekawy taki orzezwiający na lato:) a opakowań po kosmetykach umytych i pustych mam wszędzie pełno, zawsze się przydadzą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato może być trochę za ciężki, bo oliwa dość mocno natłuszcza. :)

      Usuń
    2. ja nawet latem lubię efekt natłuszczenia po peelingu.:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Miło jest poznać Waszą opinię. Odpowiem na każde Wasze pytanie! Jednocześnie proszę o nieumieszczanie w komentarzach reklam. :)