sobota, 29 grudnia 2012

Witajcie na moim blogu!



Postanowiłam stworzyć „Naturalne kre-Misie” by dzielić się z wami opiniami o naturalnych kosmetykach. Wciąż jeszcze nie są one zbyt popularne na naszym rynku, a znalezienie wiarygodnej opinii na temat niektórych produktów okazuje się być nie lada wyzwaniem – popularne serwisy, jak np. wizaz.pl, milczą, a sprawdzone blogerki nie zawsze miały okazję testować upatrzony „specyfik” ;)  

Podczas kupowania prezentu gwiazdkowego dla mamy po raz pierwszy stało się to dla mnie niemałym problemem. Nigdzie nie mogłam znaleźć opinii o wybranym serum, zawiodły blogi i duże portale, byłam zmuszona kupować w ciemno. Zakup na szczęście się udał, ale w mojej głowie zakiełkowała myśl o tym, żeby zająć się „naturalnym” blogowaniem!

W związku z tym będę sukcesywnie wypróbowywać nowe kosmetyki, sprawdzać ich skład i działanie, byście mogły z czystym sumieniem i spokojną głową kupować naturalne preparaty. Zapraszam was również do wyrażania swoich opinii w komentarzach. Będę wdzięczna za wszystkie wpisy i sugestie!

Żeby jednak nie było monotematycznie, postaram się wstawić od czasu do czasu jakiś dość łatwy przepis kulinarny – gotowanie to moje hobby, lubię dzielić się kuchennymi sukcesami i apetycznymi przepisami. Spodziewajcie sie raczej dań głównych niż deserów, daleko mi do „babeczkowej królowej”,  do słodkości zbyt dobrej ręki nie mam ;-)

Zapraszam do odwiedzania i poznawania części mojego świata!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Miło jest poznać Waszą opinię. Odpowiem na każde Wasze pytanie! Jednocześnie proszę o nieumieszczanie w komentarzach reklam. :)